VV Wolfersveen eert clubmensen in hart en nieren

Vrijdag 27 oktober –Voetbalvereniging Wolfersveen vierde een gedenkwaardige en feestelijke ledenvergadering ter ere van een belangrijke overgang in het clubleiderschap. De langlopende voorzitter, Gradus Eenink, heeft na 32 jaar vol toewijding en dienstbaarheid besloten af te treden als voorzitter van de club. Deze erepositie wordt nu overgedragen aan de uiterst competente Chris Schenzel.

Tijdens de ledenvergadering werd niet alleen het leiderschapsovergang gevierd, maar ook twee uitzonderlijke individuen werden geëerd. Gradus Eenink en Wim Peppelman werden beide onderscheiden met een Koninklijke onderscheiding van Lid in de Orde van Oranje-Nassau voor hun buitengewone bijdragen aan de gemeenschap en het voetbal in Wolfersveen. Deze eer erkent hun niet-aflatende inzet en toewijding voor het welzijn van de club en de gemeenschap.

Bovendien ontvingen Gradus Eenink en Wim Peppelman een lid van verdiensten van de Koninklijke Nederlandse Voetbalbond (KNVB) voor hun uitzonderlijke prestaties en bijdragen aan de ontwikkeling van het voetbal in de regio.

Wim Peppelman is nu 47 jaar lid van vv Wolfersveen en de cultfiguur, onvermoeibare vrijwilliger en gepassioneerde trainer. De meeste leden kennen de club niet zonder de man uit Mariënvelde. Wie heeft er geen training gehad van ‘Peppie’ en zijn of haar veters door hem laten strikken?

Wat Gradus Eenink zo bijzonder maakt, gaat verder dan alleen wedstrijden en vergaderingen bijwonen. Hij beschikt over een schat aan kennis en informatie over vv Wolfersveen en heeft een waar archief over de club bijgehouden. Deze schat aan gegevens maakt hem tot een wandelende encyclopedie van de clubgeschiedenis. Iedereen bij vv Wolfersveen weet dat als ze vragen hebben over de club, de historie, of een herinnering willen ophalen, Gradus altijd het antwoord heeft.

Dit moment markeert een nieuw hoofdstuk in de rijke geschiedenis van Wolfersveen Voetbalvereniging, met Chris Schenzel aan het roer als voorzitter en een welverdiende erkenning voor Gradus Eenink en Wim Peppelman voor hun onschatbare bijdragen aan de club en de gemeenschap.

Bekijk alle foto’s door HIER te klikken.